Marketing a nová ekonomika

To chci

Monografie pojednává o marketingu v postkotlerovském období a doplňuje vybrané oblasti marketingových činností o specifika, která souvisí s nástupem nové ekonomiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Petr Budiš, 1970-
Bohumír Štědroň, 1979-2014
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv, 198 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
"Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-146-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
273473
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNM5762
Městská knihovna Prostějov
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna