Marketing a nová ekonomika
Monografie pojednává o marketingu v postkotlerovském období a doplňuje vybrané oblasti marketingových činností o specifika, která souvisí s nástupem nové ekonomiky.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xiv, 198 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
V Praze :
C.H. Beck,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- C.H. Beck pro praxi
- Témata
- Popis jednotky
- "Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-146-8
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
|
|
||||||
|
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
|
||||||
|
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
|
||||||
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
273473 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNM5762 | |||||
|
Městská knihovna Prostějov
|
|
||||||
|
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
|
||||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|