Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing

To chci

Obsáhlá publikace se zabývá fenoménem výstav a veletrhů z hlediska jejich komunikační role. Zkoumá veletrhy a výstavy jako svébytnou komunikační formu a místo výměny podstatných informací nejrůznější povahy.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dušan Pavlů, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
380 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
[Praha] : Professional Publishing, 2009
Vydání
1. vyd.
Témata
Uživatelské určení
Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-86946-38-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Národní muzeum - Knihovna Národního muzea
Knihovna Masarykova ústavu a Archivu AV ČR, v. v. i. - Knihovna vědeckého útvaru Masarykův ústav AV ČR
P7448
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Národní technické muzeum - Knihovna
A/h54327
Městská knihovna Boženy Němcové Domažlice
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
Městská knihovna Žatec
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
U10475
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
273059
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV5486
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna