Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing
Obsáhlá publikace se zabývá fenoménem výstav a veletrhů z hlediska jejich komunikační role. Zkoumá veletrhy a výstavy jako svébytnou komunikační formu a místo výměny podstatných informací nejrůznější povahy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 380 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
[Praha] :
Professional Publishing,
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Uživatelské určení
- Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-86946-38-2
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Národní muzeum - Knihovna Národního muzea
|
|
||||||
|
Knihovna Masarykova ústavu a Archivu AV ČR, v. v. i. - Knihovna vědeckého útvaru Masarykův ústav AV ČR
|
|
P7448 | |||||
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
Národní technické muzeum - Knihovna
|
|
A/h54327 | |||||
|
Městská knihovna Boženy Němcové Domažlice
|
|
||||||
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
||||||
|
Městská knihovna Žatec
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
|
||||||
|
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
|
|
U10475 | |||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
273059 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNV5486 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|