Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty

To chci

Disertační práce zkoumá problematiku zdvořilosti, různé přístupy k ní a její roli v reklamních textech.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Daniela Zítková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
303 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Liberec : Bor, 2008
Edice
Jazyky a texty
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86807-84-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s. - Odborná knihovna Jiřího Hájka
Univerzita Karlova - Fakulta humanitních studií - Knihovna
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
282214
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna