(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami

To chci

Příručka shrnuje základní informace o rozpoznání přání zákazníků, motivaci jejich nákupů i o jednotlivých osobnostních typech zákazníků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Nový, 1956-
Další autoři
Jörg Petzold
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2006
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer. Prodej
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-247-1321-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Městská knihovna Louny
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
264117
Městská knihovna Bílina
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna