Strategický marketing
Učebnice určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 209 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
V Praze :
Oeconomica,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- 100 výt.
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská, Katedra marketingu - Uživatelské určení
- Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-245-0902-4
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOSKM32 | |||||
|
Městská knihovna Žatec
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORSKM17 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|