Strategický marketing

To chci

Učebnice určená pro inženýrské studium na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dagmar Jakubíková, 1948-
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra marketingu
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
209 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
V Praze : Oeconomica, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
100 výt.
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská, Katedra marketingu
Uživatelské určení
Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-245-0902-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOSKM32
Městská knihovna Žatec
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORSKM17
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna