Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů

To chci

Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Hadraba, 1947-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
215 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004
Edice
Vysokoškolské učebnice (Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-86473-89-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UK-84615/1
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
73908-II
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
260431
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
TECKNM901
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna