Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů
Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 215 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Plzeň :
Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk,
2004
- Edice
- Vysokoškolské učebnice (Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-86473-89-9
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
|
||||||
|
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
|
UK-84615/1 | |||||
|
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
|
73908-II | |||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
260431 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
TECKNM901 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|