Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci
Publikace přibližuje základní principy fungování i využití nového komunikačního nástroje v marketingové praxi.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
|
|
EKON/Si | |||||
|
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
|
||||||
|
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT - Lokální knihovna na Fakultě dopravní
|
|
||||||
|
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
|
KZ-4C/53/1 | |||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
|
|
||||||
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOKNM253 | |||||
|
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
A 57776 | |||||
|
Městská knihovna Louny
|
|
||||||
|
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
|
|
C26484 | |||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
257429 | |||||
|
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
|
|
2-604.051 | |||||
|
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
|
60567 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
TEC K75440 | |||||
|
Městská knihovna Bílina
|
|
||||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|