Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci

To chci

Publikace přibližuje základní principy fungování i využití nového komunikačního nástroje v marketingové praxi.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Šindler, 1972-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. : barev. il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-247-0646-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
EKON/Si
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT - Lokální knihovna na Fakultě dopravní
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
KZ-4C/53/1
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNM253
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 57776
Městská knihovna Louny
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
C26484
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
257429
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
2-604.051
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
60567
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
TEC K75440
Městská knihovna Bílina
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna