Marketing ve stavebnictví

To chci

Monografie přibližuje hlavní rysy a specifika marketingu ve stavebnictví.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jiří Pleskač
Další autoři
Leoš Soukup
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
224 s. : il.
Vydáno
Praha : Grada, 2001
Edice
Manažer
Témata
Popis jednotky
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-247-0052-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UK-76669/1
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKO V228 339.1
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
253769
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna