Marketing ve stavebnictví
Monografie přibližuje hlavní rysy a specifika marketingu ve stavebnictví.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
|
||||||
|
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
|
UK-76669/1 | |||||
|
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKO V228 339.1 | |||||
|
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
253769 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|