Mezinárodní marketing
Úvod do mezinárodního marketingu. Marketing v Evropské unii. Výzkum mezinárodního trhu. Strategie vstupu firem na mezinárodní trhy. Segmentace, výběr cílových trhů a positioning. Mezinárodní výrobková politika. Mezinárodní cenová politika. Mezinárodní distribuční politika. Mezinárodní komunikační politika. Sociálně-kulturní odlišnosti … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 192 s. ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů,
1998
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- 1500 výt.
Tabulky - Uživatelské určení
- Pro inženýrské studium na VŠE Praha
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 80-7079-322-8
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
:

Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
S 2.783 | |
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
52938 | |
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
||
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|