Mezinárodní marketing

To chci

Úvod do mezinárodního marketingu. Marketing v Evropské unii. Výzkum mezinárodního trhu. Strategie vstupu firem na mezinárodní trhy. Segmentace, výběr cílových trhů a positioning. Mezinárodní výrobková politika. Mezinárodní cenová politika. Mezinárodní distribuční politika. Mezinárodní komunikační politika. Sociálně-kulturní odlišnosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Machková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
192 s. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, 1998
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
1500 výt.
Tabulky
Uživatelské určení
Pro inženýrské studium na VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7079-322-8
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
S 2.783
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
52938
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna