Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

To chci

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
47 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Fortuna, 1997
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
V tiráži vročení 1998
Bibliografie
Bibliogr.
ISBN
80-7168-504-6

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. - Knihovna České Budějovice
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Městská knihovna Děčín, příspěvková organizace
Městská knihovna Varnsdorf, příspěvková organizace
Knihovna Vincence Priessnitze v Jeseníku
Obecní knihovna a IC Bělá pod Pradědem
Městská knihovna Jablonec nad Nisou
Městská knihovna Sedlčany, příspěvková organizace
Městská knihovna Prostějov
Městská knihovna Litomyšl