Autistů se nikdo neptá, co opravdu chtějí : my ano
Rozhovor s Michalem Roškaňukem, ředitelem organizace Adventor, která se zaměřuje na podporu autistické komunity. On sám trpí Aspergerovým syndromem. Hovoří o komunitním centru KOPEC v Praze, kam může přijít kdokoliv z členů a nikdo mu nebude radit. Sami si např. řídí podpůrnou skupinu a zkoušejí služby, které obsahují kreativní aspekt. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- neznámý počet stran
- Publikováno v
- Poradce ředitelky mateřské školy : aktuální informace a praktické rady pro řízení mateřské školy. -- ISSN 1804-9745. -- Roč. 9, č. 10 (červen 2020) (2019/2020), s. 12-15
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé čes.
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11477745 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20241211153400.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200624s2020 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b cze | |
072 | 7 | |a 364-1/-7 |x Druhy sociální pomoci a služeb |2 Konspekt |9 18 | |
080 | |a 616.896 |2 MRF | ||
080 | |a 364.4:159.9 |2 MRF | ||
080 | |a 376 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Roškaňuk, Michal |4 ive | |
242 | 1 | 0 | |a No one asks autists what they really want : |b we do |
245 | 1 | 0 | |a Autistů se nikdo neptá, co opravdu chtějí : |b my ano / |c Michal Roškaňuk ; [Autor interview] Tereza Jirásková |
300 | |a neznámý počet stran | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé čes. | ||
520 | |a Rozhovor s Michalem Roškaňukem, ředitelem organizace Adventor, která se zaměřuje na podporu autistické komunity. On sám trpí Aspergerovým syndromem. Hovoří o komunitním centru KOPEC v Praze, kam může přijít kdokoliv z členů a nikdo mu nebude radit. Sami si např. řídí podpůrnou skupinu a zkoušejí služby, které obsahují kreativní aspekt. Adventor se zaměřuje na komunikační dovednosti, včetně alternativních způsobů a pomůcek. Klienta je dobré nepodporovat méně, než potřebuje, ale ne více, než chce. Jakým způsobem organizace spolupracuje s učiteli, co způsobuje autistickým dětem nejvíce problémů ve škole. Názor M. Roškaňuka na inkluzivní vzdělávání. | ||
650 | 7 | |a autismus |2 pedag | |
650 | 4 | |a autistický jedinec | |
650 | 4 | |a chování | |
650 | 4 | |a komunikace | |
650 | 4 | |a komunikační schopnost | |
650 | 7 | |a kreativita |7 ph121937 |2 czenas | |
650 | 4 | |a integrace žáka | |
650 | 4 | |a alternativa | |
650 | 7 | |a Aspergerův syndrom |7 ph317194 |2 czenas | |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
653 | 0 | |a komunitní centrum | |
700 | 1 | |a Jirásková, Tereza |4 ivr | |
710 | 2 | |a Adventor | |
773 | 0 | |t Poradce ředitelky mateřské školy : aktuální informace a praktické rady pro řízení mateřské školy |d Praha : Forum, 2011- |x 1804-9745 |g Roč. 9, č. 10 (červen 2020) (2019/2020), s. 12-15 |q 9:10 (červen 2020) |9 2020 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11477745 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002043745&local_base=ANL |