Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá?
Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- neznámý počet stran
- Publikováno v
- Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy. -- ISSN 2694-9946. -- Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9
- Témata
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11531685 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20240308133758.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 240124s2024 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
110 | 2 | |a Autorský tým NPI ČR |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a How to support a student in self-presentation and for what is it good?. |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá? / |c Autorský tým NPI ČR |
300 | |a neznámý počet stran | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty. | ||
650 | 7 | |a prezentace |2 pedag | |
650 | 4 | |a portfolio | |
650 | 7 | |a motivace |7 ph115358 |2 czenas | |
650 | 4 | |a vztah učitel-žák | |
650 | 4 | |a individualizace | |
650 | 7 | |a individualizovaná výuka |7 ph414725 |2 czenas | |
650 | 7 | |a sebehodnocení |7 ph739854 |2 czenas | |
650 | 7 | |a spolupráce |7 ph705694 |2 czenas | |
653 | 0 | |a osobní prezentace | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy |d Praha : Wolters Kluwer ČR, [2020]- |x 2694-9946 |g Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9 |q 2024:1 |9 2024 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11531685 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002004721&local_base=ANL |