Venkovní únikové hry v cizím jazyce na příkladu aplikace ActionBound
Text obsahuje příklad únikové hry (escape game), která může být zařazena do výuky a dochází tak k implementaci gamifikace. K zařazení herních prvků do výuky, ke kterým je využita digitální aplikace, může sloužit například německý nástroj ActionBound. V rámci podpory klíčových kompetencí žáků lze hovořit o podpoře znalostí, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům. -- ISSN 1210-0811. -- Roč. 66, č. 3 (2022/2023), s. 49-50
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11527507 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20230420152723.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 230330s2022 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
100 | 1 | |a Botlík, Tomáš |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Outdoor escape games in a foreign language using the ActionBound application as an example. |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Venkovní únikové hry v cizím jazyce na příkladu aplikace ActionBound / |c Tomáš Botlík |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a Text obsahuje příklad únikové hry (escape game), která může být zařazena do výuky a dochází tak k implementaci gamifikace. K zařazení herních prvků do výuky, ke kterým je využita digitální aplikace, může sloužit například německý nástroj ActionBound. V rámci podpory klíčových kompetencí žáků lze hovořit o podpoře znalostí, dovedností i pracovních postupů. Aplikace byla testována ve výuce němčiny na střední odborné škole. Lze ji využít nejen pro výuku cizích jazyků, ale její využití bylo testováno také v českém jazyce, zeměpise, matematice a tělesné výchově. Práce s ActionBound nabízí prostor k propojování mezipředmětových vztahů a průřezových témat, účast na hře podporuje také týmovou práci. | ||
630 | 0 | 4 | |a ActionBound |
650 | 7 | |a střední odborná škola |2 pedag | |
650 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas | |
650 | 4 | |a cizí jazyk | |
650 | 4 | |a forma výuky | |
650 | 7 | |a hra |7 ph125799 |2 czenas | |
650 | 7 | |a němčina |7 ph115512 |2 czenas | |
650 | 7 | |a digitalizace |7 ph262178 |2 czenas | |
650 | 4 | |a elektronický učební materiál | |
650 | 4 | |a vyučovací metoda | |
650 | 4 | |a aktivizující metoda | |
650 | 7 | |a týmové vyučování |7 ph126848 |2 czenas | |
650 | 4 | |a mezipředmětové vztahy | |
653 | 0 | |a gamifikace |a únikové hry |a aplikace | |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům |d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1991- |x 1210-0811 |g Roč. 66, č. 3 (2022/2023), s. 49-50 |q 66:3 |9 2022 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11527507 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001955197&local_base=ANL |