Venkovní únikové hry v cizím jazyce na příkladu aplikace ActionBound

To chci

Text obsahuje příklad únikové hry (escape game), která může být zařazena do výuky a dochází tak k implementaci gamifikace. K zařazení herních prvků do výuky, ke kterým je využita digitální aplikace, může sloužit například německý nástroj ActionBound. V rámci podpory klíčových kompetencí žáků lze hovořit o podpoře znalostí, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Botlík
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům. -- ISSN 1210-0811. -- Roč. 66, č. 3 (2022/2023), s. 49-50
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11527507
003 CZ PrNPK
005 20230420152723.0
007 ta
008 230330s2022 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
100 1 |a Botlík, Tomáš  |4 aut 
242 1 0 |a Outdoor escape games in a foreign language using the ActionBound application as an example.  |y eng 
245 1 0 |a Venkovní únikové hry v cizím jazyce na příkladu aplikace ActionBound /  |c Tomáš Botlík 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Text obsahuje příklad únikové hry (escape game), která může být zařazena do výuky a dochází tak k implementaci gamifikace. K zařazení herních prvků do výuky, ke kterým je využita digitální aplikace, může sloužit například německý nástroj ActionBound. V rámci podpory klíčových kompetencí žáků lze hovořit o podpoře znalostí, dovedností i pracovních postupů. Aplikace byla testována ve výuce němčiny na střední odborné škole. Lze ji využít nejen pro výuku cizích jazyků, ale její využití bylo testováno také v českém jazyce, zeměpise, matematice a tělesné výchově. Práce s ActionBound nabízí prostor k propojování mezipředmětových vztahů a průřezových témat, účast na hře podporuje také týmovou práci. 
630 0 4 |a ActionBound 
650 7 |a střední odborná škola  |2 pedag 
650 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 4 |a cizí jazyk 
650 4 |a forma výuky 
650 7 |a hra  |7 ph125799  |2 czenas 
650 7 |a němčina  |7 ph115512  |2 czenas 
650 7 |a digitalizace  |7 ph262178  |2 czenas 
650 4 |a elektronický učební materiál 
650 4 |a vyučovací metoda 
650 4 |a aktivizující metoda 
650 7 |a týmové vyučování  |7 ph126848  |2 czenas 
650 4 |a mezipředmětové vztahy 
653 0 |a gamifikace  |a únikové hry  |a aplikace 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Cizí jazyky : časopis pro teorii a praxi vyučování cizím jazykům  |d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1991-  |x 1210-0811  |g Roč. 66, č. 3 (2022/2023), s. 49-50  |q 66:3  |9 2022 
910 |a ABA012  |x kpw11527507 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001955197&local_base=ANL