Tři podmínky pro efektivní mentoring
Podmínky, jejichž zajištění ve škole pomůže efektivitě kolegiálního učení a mentoringu. Vytvoření bezpečného prostředí pro učení, pocit bezpečí, kolegiální podpora. Znalosti - mentoring jako jedna z metod učení dospělých, vzdělávání v oblasti dovednostní. Stanovení, jaké znalosti by učitel měl mít a doporučení vhodné … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 ilustrace
- Publikováno v
- Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy. -- ISSN 0139-5718. -- Roč. 118, č. 35 (2015), s. 13
- Témata
MARC
LEADER | 00000aaa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11448411 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20220118194505.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 151124s2015 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |d ABA100 |e rda | ||
072 | 7 | |a 374 |x Výchova a vzdělávání dospělých. Mimoškolní výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 374.7 |2 undef | ||
080 | |a 371.14 |2 undef | ||
080 | |a 371.213.3 |2 undef | ||
100 | 1 | |a Dobrovolná, Saša, |d 1971- |7 mzk2013744270 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Three pre-requisites for successful mentoring. |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Tři podmínky pro efektivní mentoring / |c Saša Dobrovolná |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Podmínky, jejichž zajištění ve škole pomůže efektivitě kolegiálního učení a mentoringu. Vytvoření bezpečného prostředí pro učení, pocit bezpečí, kolegiální podpora. Znalosti - mentoring jako jedna z metod učení dospělých, vzdělávání v oblasti dovednostní. Stanovení, jaké znalosti by učitel měl mít a doporučení vhodné literatury a zdrojů. Čas - důležitý i při učení se novým dovednostem, rozdílná délka a intenzita setkávání s mentorem. | ||
650 | 7 | |a škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a školní prostředí | |
650 | 4 | |a bezpečnost | |
650 | 4 | |a časový faktor | |
650 | 4 | |a pedagogická dovednost | |
650 | 4 | |a způsobilost | |
650 | 4 | |a rozvíjení schopností | |
650 | 4 | |a další vzdělávání učitelů | |
650 | 7 | |a vzdělávání dospělých |7 ph162891 |2 czenas | |
650 | 7 | |a další vzdělávání |7 ph119318 |2 czenas | |
650 | 4 | |a poradce | |
653 | 0 | |a mentoring | |
773 | 0 | |t Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy |x 0139-5718 |g Roč. 118, č. 35 (2015), s. 13 |q 118:35 |9 2015 | |
906 | |a am20220118 |b dave | ||
910 | |a ABA012 |x kpw11448411 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001588325&local_base=ANL |