Opravdu jsou alternativní metody náročné na čas a přípravu?
Pokus o vyvrácení všeobecně rozšířeného mylného názoru, že alternativní metody jsou pro učitele mnohem náročnější na přípravu a čas. Příklady použití alternativních metod a postupů, které jsou velmi nenáročné: brainstorming a brainwriting, myšlenkové mapy, asociační metody, problémové vyučování.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 fot.
- Publikováno v
- Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 22, č. 14 (2014), s. 5
- Témata
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11426845 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20140519104008.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 140418s2014 xr o||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371.315 |2 undef | ||
080 | |a 371.321.2 |2 undef | ||
100 | 1 | |a Čapek, Robert, |d 1967- |7 jn20020721213 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Are alternative methods really so time-consuming and difficult to prepare? |
245 | 1 | 0 | |a Opravdu jsou alternativní metody náročné na čas a přípravu? / |c Robert Čapek |
300 | |b 1 fot. | ||
520 | |a Pokus o vyvrácení všeobecně rozšířeného mylného názoru, že alternativní metody jsou pro učitele mnohem náročnější na přípravu a čas. Příklady použití alternativních metod a postupů, které jsou velmi nenáročné: brainstorming a brainwriting, myšlenkové mapy, asociační metody, problémové vyučování. | ||
650 | 7 | |a vyučovací metoda |2 pedag | |
650 | 4 | |a alternativa | |
650 | 4 | |a příprava na vyučování | |
650 | 4 | |a časový faktor | |
650 | 4 | |a brainstorming | |
650 | 4 | |a mentální mapa | |
650 | 4 | |a problémová výuka | |
773 | 0 | |t Týdeník školství |d Praha : Sofiprin, 1993- |x 1210-8316 |g Roč. 22, č. 14 (2014), s. 5 |q 22:14 |9 2014 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11426845 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001511191&local_base=ANL |