Výchova dítěte jako nástroj lidské evoluce - teoretické a praktické motivy v pedagogickém myšlení Ellen Key a Rudolfa Steinera = Education of Children as a Tool of Human Evolution - Theoretical and Practical Motives in Educational Philosophy of Ellen Key and Rudolph Steiner
Analýza vybraných aspektů pedagogiky Ellen Key a Rudolfa Steinera. Poukaz na uzavřenost jejich pedagogického myšlení a na prvky totalitarismu v něm obsažené. Přestože oba autoři hovoří o svobodě a individualitě, o dítěti a jeho osobnosti, je jejich pedagogické pojetí odklonem od hodnot osvícenství k autoritativnímu pojetí člověka a … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 pozn.
- Publikováno v
- E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 2012, č. 3 (2012), s. 113-122
- Témata
- Popis jednotky
- Res. čes., angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 15