Žákovské konstrukce poznatků v matematice = Pupils' construction of knowledge in mathematics

To chci

Analýza procesu individuální a společné konstrukce poznatků v matematice u žáků na příkladu znovuobjevování Pythagorovy věty pomocí čtverečkovaného papíru. Klinický experiment se žáky osmiletého gymnázia. Teoretická východiska: teorie generických modelů a konstruktivistický přístup k výuce matematiky. Výsledek výzkumu: charakteristika celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naďa Vondrová, 1968-
Další autoři
Michaela Ulrychová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
11 obr., 3 tab., 10 pozn.
Publikováno v
Scientia in educatione. -- ISSN 1804-7106. -- Roč. 2, č. 2 (2011), s. 39-58
Témata
Popis jednotky
Res. čes., angl.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:

Informace o knihovně

Cíl Odkaz Zdroj odkazu
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
Web Odkaz Pedagogická bibliografická databáze