Důležité je poznání, ne jen vědomosti
Život a pedagogické působení Gustava Adolfa Lindnera. Vycházel z Herbartovy pedagogiky - snažil se vytvořit koncepci a dát pedagogice smysl a řád. Lindnerův pedagogický odkaz je zachycen především v řadě spisů, ale i v osobních denících.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Informatorium : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 15, č. 6 (2008), s. 14
- Témata
:
Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11244692 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20090204082337.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 081128s2008 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37 |2 undef | ||
080 | |a (091) |2 undef | ||
080 | |a 929(Lindner,-G.A.) |2 undef | ||
100 | 1 | |a Těthalová, Marie |4 aut | |
242 | 0 | 0 | |a Important is cognition, not just knowledge |
245 | 1 | 0 | |a Důležité je poznání, ne jen vědomosti / |c Marie Těthalová |
520 | |a Život a pedagogické působení Gustava Adolfa Lindnera. Vycházel z Herbartovy pedagogiky - snažil se vytvořit koncepci a dát pedagogice smysl a řád. Lindnerův pedagogický odkaz je zachycen především v řadě spisů, ale i v osobních denících. | ||
600 | 1 | 7 | |a Lindner, Gustav Adolf, |d 1828-1887 |7 jk01072137 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogika |7 ph115703 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dějiny pedagogiky |7 ph198686 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a herbartismus |7 ph120679 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a biografie |7 ph114155 |2 czenas |
650 | 0 | 4 | |a dílo |
773 | 0 | |t Informatorium : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách |d Praha: Portál |x 1210-7506 |g Roč. 15, č. 6 (2008), s. 14 |q 15:6 |9 2008 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11244692 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001185871&local_base=ANL |