Současné školství - stoupá nebo klesá?
Příspěvek k polemice o české vzdělanosti, úrovni školství a tendencích, které je možno v tomto oboru v posledních letech pozorovat. Autor kritizuje pouhé srovnávání statistických dat bez hlubší analýzy získaných informací. Tato polemika probíhá v souvislosti s kurikulární reformou.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 1 tab.
- Published in
- Moderní vyučování. -- ISSN 1211-6858. -- Roč. 13, č. 10 (2007), s. 5-6
- Subjects
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw210782 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20080123104537.0 | ||
008 | 080109s2007 xr | cze | ||
040 | |a ABA012 |b cze | ||
072 | 7 | |a 37.014 |x Vzdělávací a výchovná politika |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371 |2 undef | ||
080 | |a (437.1/.3) |2 undef | ||
080 | |a 37.014.3 |2 undef | ||
080 | |a 371.214 |2 undef | ||
100 | 1 | |a Morkes, František, |d 1940- |7 mzk2003169456 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a łThe ëpresent school system - does it increase or decrease? |
245 | 1 | 0 | |a Současné školství - stoupá nebo klesá? / |c František Morkes |
300 | |b 1 tab. | ||
520 | |a Příspěvek k polemice o české vzdělanosti, úrovni školství a tendencích, které je možno v tomto oboru v posledních letech pozorovat. Autor kritizuje pouhé srovnávání statistických dat bez hlubší analýzy získaných informací. Tato polemika probíhá v souvislosti s kurikulární reformou. | ||
650 | 0 | 7 | |a školství |7 ph116829 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a evaluace |7 ph205091 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kurikulum |7 ph115039 |2 czenas |
650 | 0 | 4 | |a reforma |
650 | 0 | 4 | |a kvalita vzdělání |
650 | 0 | 4 | |a efektivnost vzdělávání |
651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
773 | 0 | |t Moderní vyučování |x 1211-6858 |g Roč. 13, č. 10 (2007), s. 5-6 |q 13:10 |9 2007 | |
910 | |a ABA012 |x kpw210782 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001111524&local_base=ANL |