Úspěšnost v ekonomice ovládané zákazníky

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Srpová, 1957-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Politická ekonomie. -- ISSN 0032-3233. -- Roč. 52, č. 4 (2004), s. 570-572
Témata
Recenze na
Hammer, Michael. Agenda 21 : co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století. -- Praha : Management Press, 2002

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 an20040864986
003 CZ PrNK
005 20040930155032.0
007 ta
008 040930s2004 xr o 000 0 cze
040 |a ABA001  |b cze  |9 2 
043 |a e-xr--- 
080 |a 658  |2 MRF 
080 |a 658.015.25  |2 MRF 
080 |a 17.024.4  |2 MRF 
080 |a 658.01  |2 MRF 
080 |a 65.016.7  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
100 1 |a Srpová, Jitka,  |d 1957-  |7 ola2003201012  |4 aut 
245 1 0 |a Úspěšnost v ekonomice ovládané zákazníky /  |c Jitka Srpová 
650 0 7 |a organizační změna  |7 ph115604  |2 czenas 
650 0 7 |a podnikový management  |7 ph115763  |2 czenas 
650 0 7 |a výkonnost podniku  |7 ph118506  |2 czenas 
650 0 7 |a úspěch  |7 ph128351  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a recenze  |7 fd133231  |2 czenas 
773 0 |t Politická ekonomie  |x 0032-3233  |g Roč. 52, č. 4 (2004), s. 570-572  |q 52:4  |9 2004 
787 0 8 |i Recenze na:  |a Hammer, Michael  |t Agenda 21 : co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století  |d Praha : Management Press, 2002  |4 kniha 
910 |a ABA001 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000864986&local_base=ANL