Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

To chci

Publikace nabízí nový pohled na školní podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Mj. se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petra Ambrožová, 1987-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
229 stran : ilustrace
Vydáno
Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2020
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7465-451-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
37.0AMB F232747