Aktivizační metody ve výuce : příručka moderního pedagoga
Tato kniha by měla patřit do lektorského kufříku každého moderního pedagoga. Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 185 s. : il.
- Vydáno
-
Brno :
Barrister & Principal,
2011
- Vydání
- 2., přeprac. a dopl. vyd.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-87474-34-1
MARC
LEADER | 00000nam a22000007a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000206426 | ||
003 | CZ-PrVSE | ||
005 | 20120622225139.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 111108s2011 xr a fr 001 0 cze d | ||
015 | |a cnb002251970 | ||
020 | |a 978-80-87474-34-1 |q (brož.) | ||
035 | |a (OCoLC)773172664 | ||
040 | |a ABA006 |b cze |c ABA006 |d ABA006 | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
072 | 9 | |a 370 |x Schools and their activities |2 Conspectus |9 22 | |
080 | |a 371 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5/.6+377.1/.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0:001.895 |2 MRF | ||
080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
080 | |a 371.311.4 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
099 | 9 | |a 371KOT | |
100 | 1 | |a Kotrba, Tomáš, |d 1980-2011 |7 mzk2007401323 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Aktivizační metody ve výuce : |b příručka moderního pedagoga / |c Tomáš Kotrba, Lubor Lacina |
246 | 1 | 8 | |a Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga |
250 | |a 2., přeprac. a dopl. vyd. | ||
260 | |a Brno : |b Barrister & Principal, |c 2011 | ||
300 | |a 185 s. : |b il. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací systémy |7 ph127310 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a střední školy |7 ph116320 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kooperativní učení |7 ph121840 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |2 czenas |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
650 | 0 | 9 | |a educational systems |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a secondary schools |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational innovations |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching methods |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a cooperative education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher and learner |2 eczenas |
655 | 9 | |a methodological manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Lacina, Lubor, |d 1969- |7 xx0000403 |4 aut | |
993 | |a 005045599 | ||
990 | |a BK | ||
911 | |a ABA001 |d zdigitalizováno |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:e5ea4ff0-1095-11e8-bdb0-005056827e51 | ||
911 | |a BOA001 |d zdigitalizováno |u http://krameriusndk.mzk.cz/search/handle/uuid:e5ea4ff0-1095-11e8-bdb0-005056827e51 | ||
996 | |b 3142252909 |c F209715 |e ABA006 |j UEP50 |l PSTUD |n 10 |p N:P |h 371KOT |w 000206426 |x 4 |u 000010 |a 0 |s A |t ABA006.000206426.UEP50000206426000010 |