Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006

To chci

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
174 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010
Vydání
1. vyd.
Edice
Monografie ; sv. č. 32
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5169-0

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.