Politický marketing a české politické strany : volební kampaně v roce 2006

To chci

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Anna Matušková, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
174 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2010
Vydání
1. vyd.
Edice
Monografie ; sv. č. 32
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5169-0

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20102108777
003 CZ PrNK
005 20180925114315.0
007 ta
008 100528s2010 xr a f 000 0 cze
990 |a BK 
015 |a cnb002108777 
020 |a 978-80-210-5169-0  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)649803777 
040 |a ABA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng 
043 |a e-xr--- 
045 |a x0x0 
072 7 |a 324  |x Volby, volební kampaně, referenda  |2 Konspekt  |9 15 
080 |a 32.019.5:659.1  |2 MRF 
080 |a 329.1/.6  |2 MRF 
080 |a 324:342.849.2  |2 MRF 
080 |a 324:342.53  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (078.7)  |2 MRF 
100 1 |a Matušková, Anna,  |d 1978-  |7 jo2009480581  |4 aut 
245 1 0 |a Politický marketing a české politické strany :  |b volební kampaně v roce 2006 /  |c Anna Matušková 
246 3 0 |a Volební kampaně v roce 2006 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Brno :  |b Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav,  |c 2010 
300 |a 174 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Monografie ;  |v sv. č. 32 
500 |a 300 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
546 |a Anglické resumé 
648 7 |a 2006  |7 ch969049  |2 czenas 
650 0 7 |a politický marketing  |7 ph337764  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a politické strany  |7 ph115790  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a volební kampaň  |7 ph136612  |z Česko  |y 2006  |2 czenas 
650 0 7 |a parlamentní volby  |7 ph115681  |z Česko  |y 2006  |2 czenas 
650 0 9 |a political marketing  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a political parties  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a election campaign  |z Czechia  |y 2006  |2 eczenas 
650 0 9 |a parliamentary elections  |z Czechia  |y 2006  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 7 |a případové studie  |7 fd133208  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
655 9 |a case studies  |2 eczenas 
810 2 |a Masarykova univerzita.  |b Mezinárodní politologický ústav.  |t Monografie  |0 s 
856 4 1 |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:9e4d62f0-3ddc-11e6-a5c5-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument 
901 |b 9788021051690  |f 1. vyd.  |o 20100819 
910 3 |a OLA001  |b 1-226.679 
996 |a HEJC  |b 2651017853  |c 1-226.679  |m BOOK  |l Běžný fond  |r Externí sklad-Hejčín  |n 49  |w 000972533  |u 000010  |s A  |j SVK50  |t OLA001.SVK01000961876.SVK50000972533000010