Sportovní marketing : CSR a sponzoring

To chci

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vilém Kunz, 1974-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
173 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2018
Vydání
První vydání
Edice
Expert
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-0560-1

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 0249729
003 CZ-OlKUP
005 20230117135023.3
007 ta
008 180321s2018----xr-a---f------001-0-cze--
015 |a cnb002985722 
020 |a 978-80-271-0560-1  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1043901704 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda  |d OLD012 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 796  |x Sport. Hry. Tělesná cvičení  |2 Konspekt  |9 20  |T .  |7 sk136451 
080 |a 796/799:316.72/.75  |2 MRF 
080 |a 796.062:658.8  |2 MRF 
080 |a 796/799:061  |2 MRF 
080 |a 005.35  |2 MRF 
080 |a 338.246.027  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |7 xx0001448  |a Kunz, Vilém,  |d 1974-  |4 aut 
245 1 0 |a Sportovní marketing :  |b CSR a sponzoring /  |c Vilém Kunz 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2018 
300 |a 173 stran :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů.  |b Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
546 |a Resumé česky a anglicky 
650 0 7 |7 ph471337  |a sport a společnost  |2 czenas 
650 0 7 |7 ph996064  |a sportovní marketing  |2 czenas 
650 0 7 |7 ph125954  |a sportovní organizace  |2 czenas 
650 0 7 |7 ph257195  |a společenská odpovědnost firem  |2 czenas 
650 0 7 |7 ph125939  |a sponzorství  |2 czenas 
655 7 |7 fd132842  |a monografie  |2 czenas 
830 0 |a Expert 
996 |b 3139296346  |c 710/55 (KUP)  |h 710/55 (KUP)  |l ZUK_STT  |s P  |a 0  |w 0249729_0001  |t OLD012.3139296346 
996 |b 3132029925  |c 14314a (FTK)  |h 14314a (FTK)  |l FTKFTK_VV  |s A  |a 24  |w 0249729_0003  |t OLD012.3132029925 
996 |b 3139296671  |c 710/55a (KUP)  |h 710/55a (KUP)  |l ZUK_STT  |s A  |a 24  |w 0249729_0004  |t OLD012.3139296671 
996 |b 3139296672  |c 710/55b (KUP)  |h 710/55b (KUP)  |l ZUK_STT  |s A  |a 24  |w 0249729_0005  |t OLD012.3139296672 
996 |b 3132030490  |c 14314b (FTK)  |h 14314b (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0006  |t OLD012.3132030490 
996 |b 3132030829  |c 14314c (FTK)  |h 14314c (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0007  |t OLD012.3132030829 
996 |b 3132030830  |c 14314d (FTK)  |h 14314d (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0008  |t OLD012.3132030830 
996 |b 3132030874  |c 14314e (FTK)  |h 14314e (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0009  |t OLD012.3132030874 
996 |b 3132030875  |c 14314f (FTK)  |h 14314f (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0010  |t OLD012.3132030875 
996 |b 3132030876  |c 14314g (FTK)  |h 14314g (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0011  |t OLD012.3132030876 
996 |b 3132030877  |c 14314h (FTK)  |h 14314h (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0012  |t OLD012.3132030877 
996 |b 3132030878  |c 14314ch (FTK)  |h 14314ch (FTK)  |l FTK  |s A  |a 24  |w 0249729_0013  |t OLD012.3132030878