Marketing služeb : efektivně a moderně

To chci

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Vaštíková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 s. : il.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2014
Vydání
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-5037-8 (brož.)

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web e-book Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna