Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS : IEA PIRLS 2021

To chci

Systematický a cílený rozvoj čtenářství a čtenářských dovedností ve škole je účinným a jinými cestami obtížně nahraditelným nástrojem vyrovnávání bariér a limitů plynoucích z rodinného zázemí. Předkládaná publikace je určena nejen učitelům, ale i vedení mateřských a základních škol, neboť přináší konkrétní inspiraci celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zuzana Janotová
Další autoři
Veronika Fiedlerová , Kateřina Šafránková, 1977- , Irena Poláková , Pavlína Mazáčová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
180 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
Vydáno
Praha : Česká školní inspekce, 2023
Vydání
První vydání
Témata
Popis jednotky
Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím materiálům
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
978-80-88492-55-9

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 000957904
003 CZ PlERL
005 20240603134545.0
008 240531s2023 xr e cze
015 |a cnb003587875 
020 |a 978-80-88492-55-9  |q (brožováno) 
035 |a (OCoLC)1429249900 
040 |a PNA001  |b cze  |e rda 
045 |a y2y2 
072 7 |a 028  |x Čtení. Četba  |2 Konspekt  |9 12 
080 |a 028.1-053.2  |2 MRF 
080 |a 37.012  |2 MRF 
080 |a 37.011/.012  |2 MRF 
080 |a 37.016:028-028.31  |2 MRF 
080 |a 028.1-021.67  |2 MRF 
080 |a 028.1  |2 MRF 
080 |a 028.6  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Janotová, Zuzana  |7 mzk2013787156  |4 aut 
245 1 0 |a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS :  |b IEA PIRLS 2021 /  |c Zuzana Janotová, Veronika Fiedlerová, Kateřina Šafránková, Irena Poláková, Pavlína Mazáčová 
246 3 0 |a PIRLS 
246 3 0 |a IEA PIRLS 2021 
246 1 4 |a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Česká školní inspekce,  |c 2023 
300 |a 180 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím materiálům 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
610 2 7 |a Progress in International Reading Literacy Study  |7 ko2011425768  |2 czenas 
648 7 |a 2021  |7 ch1128231  |2 czenas 
650 0 7 |a dětské čtenářství  |7 ph222811  |2 czenas 
650 0 7 |a pedagogický výzkum  |7 ph124017  |y 2021  |2 czenas 
650 0 7 |a ověřování znalostí  |7 ph222849  |2 czenas 
650 0 7 |a čtení  |7 ph128190  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářská pregramotnost  |7 ph1004400  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářská gramotnost  |7 ph136980  |2 czenas 
650 0 7 |a čtenářské strategie  |7 ph1143504  |2 czenas 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |2 czenas 
700 1 |a Fiedlerová, Veronika  |7 xx0121457  |4 aut 
700 1 |a Šafránková, Kateřina,  |d 1977-  |7 xx0112855  |4 aut 
700 1 |a Poláková, Irena  |7 jo2015855725  |4 aut 
700 1 |a Mazáčová, Pavlína  |7 ola2015879226  |4 aut 
910 |a PNA001  |b 392A51737 
990 |a BK 
996 |b 2631260500  |c 392A51737a  |l Volný výběr  |r Volný výběr  |n 0  |p N:G  |h 02  |w 000957904  |u 000020  |e PNA001  |j PNA50  |a 0  |s A  |t PNA001.PNA01000957904.PNA50000957904000020 
996 |b 2631260501  |c 392A51737  |l Volný výběr  |r Volný výběr  |n 0  |p N:G  |h 02  |w 000957904  |u 000010  |e PNA001  |j PNA50  |a 0  |s A  |t PNA001.PNA01000957904.PNA50000957904000010