Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS : IEA PIRLS 2021
Systematický a cílený rozvoj čtenářství a čtenářských dovedností ve škole je účinným a jinými cestami obtížně nahraditelným nástrojem vyrovnávání bariér a limitů plynoucích z rodinného zázemí. Předkládaná publikace je určena nejen učitelům, ale i vedení mateřských a základních škol, neboť přináší konkrétní inspiraci … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 180 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Česká školní inspekce,
2023
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím materiálům
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-88492-55-9
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000957904 | ||
003 | CZ PlERL | ||
005 | 20240603134545.0 | ||
008 | 240531s2023 xr e cze | ||
015 | |a cnb003587875 | ||
020 | |a 978-80-88492-55-9 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)1429249900 | ||
040 | |a PNA001 |b cze |e rda | ||
045 | |a y2y2 | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba |2 Konspekt |9 12 | |
080 | |a 028.1-053.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.012 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011/.012 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016:028-028.31 |2 MRF | ||
080 | |a 028.1-021.67 |2 MRF | ||
080 | |a 028.1 |2 MRF | ||
080 | |a 028.6 |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Janotová, Zuzana |7 mzk2013787156 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS : |b IEA PIRLS 2021 / |c Zuzana Janotová, Veronika Fiedlerová, Kateřina Šafránková, Irena Poláková, Pavlína Mazáčová |
246 | 3 | 0 | |a PIRLS |
246 | 3 | 0 | |a IEA PIRLS 2021 |
246 | 1 | 4 | |a Inspirace pro rozvoj čtenářských dovedností PIRLS 2021 |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Česká školní inspekce, |c 2023 | |
300 | |a 180 stran : |b barevné ilustrace ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím materiálům | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
610 | 2 | 7 | |a Progress in International Reading Literacy Study |7 ko2011425768 |2 czenas |
648 | 7 | |a 2021 |7 ch1128231 |2 czenas | |
650 | 0 | 7 | |a dětské čtenářství |7 ph222811 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogický výzkum |7 ph124017 |y 2021 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a ověřování znalostí |7 ph222849 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čtení |7 ph128190 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čtenářská pregramotnost |7 ph1004400 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čtenářská gramotnost |7 ph136980 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a čtenářské strategie |7 ph1143504 |2 czenas |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Fiedlerová, Veronika |7 xx0121457 |4 aut | |
700 | 1 | |a Šafránková, Kateřina, |d 1977- |7 xx0112855 |4 aut | |
700 | 1 | |a Poláková, Irena |7 jo2015855725 |4 aut | |
700 | 1 | |a Mazáčová, Pavlína |7 ola2015879226 |4 aut | |
910 | |a PNA001 |b 392A51737 | ||
990 | |a BK | ||
996 | |b 2631260500 |c 392A51737a |l Volný výběr |r Volný výběr |n 0 |p N:G |h 02 |w 000957904 |u 000020 |e PNA001 |j PNA50 |a 0 |s A |t PNA001.PNA01000957904.PNA50000957904000020 | ||
996 | |b 2631260501 |c 392A51737 |l Volný výběr |r Volný výběr |n 0 |p N:G |h 02 |w 000957904 |u 000010 |e PNA001 |j PNA50 |a 0 |s A |t PNA001.PNA01000957904.PNA50000957904000010 |