Internetová prezentace školy : posuzovací arch
Evaluace školy a její prezentace na internetu. V současné době slouží jako zdroj informací o aktivitách škol a komunikační nástroj školy s jejím okolím.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 27 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Národní ústav pro vzdělávání,
2012
- Edice
- Evaluační nástroje
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-87063-58-3
MARC
LEADER | 00000cam a22000007a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000562428 | ||
003 | CZ OsMVK | ||
005 | 20130412142402.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 130226s2012 xr a e 000 0 cze | ||
015 | |a cnb002345585 | ||
020 | |a 978-80-87063-58-3 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OSA001 | ||
072 | 7 | |a 371 |x Školství (organizace) |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 004.7 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 37.01 |2 MRF-sel | ||
080 | |a 373 |2 MRF-sel | ||
100 | 1 | |a Lukas, Josef, |d 1970- |7 mzk2008479643 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Internetová prezentace školy : |b posuzovací arch / |c Josef Lukas, Jan Mareš |
260 | |a Praha : |b Národní ústav pro vzdělávání, |c 2012 | ||
300 | |a 27 s. : |b il. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Evaluační nástroje ; |v 28 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
650 | 0 | 7 | |a WWW stránky |7 ph117163 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školy |7 ph116830 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a autoevaluace školy |7 ph731021 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a školy |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a WWW stránky |2 msvkth |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická evaluace |2 msvkth |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
655 | 7 | |a dotazníky |7 fd200805 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Mareš, Jan, |d 1973 březen 27.- |7 mzk2012704999 |4 aut | |
830 | 0 | |a Evaluační nástroje | |
990 | |a BK | ||
910 | |a OSA001 |b G 357.811 | ||
996 | 1 | |b 2640257002 |c G 357.811 |l MSVK |r sklad Kunčičky |n 000 |w 000562428 |z DP |u 000010 |e OSA001 |j MVK50 |s A |t OSA001.MVK01000562428.MVK50000562428000010 |