Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují
To chci
Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější?
Jaký význam má při rozhodování cena a co je „přiměřená cena“? Kniha je určena nejen marketingovým manažerům a specialistům, ale i těm čtenářům, kteří se chtějí zorientovat ve vlastní roli spotřebitele - k textu je připojen i „malý kurz sebeobrany spotřebitele“.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Jitka Vysekalová, 1941-2024
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 283 s. : il.
-
Vydáno
-
Praha :
Grada,
2004
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Edice
- Manažer.
-
Témata
-
Popis jednotky
- Bibliografie na s. 271-278
Obsahuje rejstřík
-
ISBN
- 80-247-0393-9