Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

To chci

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Nirmalya Kumar
Další autoři
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
236 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2008
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Název originálu: Marketing as strategy
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-2439-3 (váz.)

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.