Marketing : produktový mix - tvorba inovací produktů

To chci

Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů (nových produktů) jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Hadraba, 1947-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
215 s.
Vydáno
Dobrá Voda : Aleš Čeněk, 2004
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-86473-89-9

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 0410627
003 CZ-KlSVK
005 20231002221836.3
007 ta
008 050103s2004----xr-----e------000-0-cze--
015 |a cnb001490043 
020 |a 80-86473-89-9 :  |c 210.00 Kč 
035 |a (OCoLC)85130581 
040 |a KLG001  |b cze 
080 |a 339.138  |2 undef 
080 |a 658.8  |2 undef 
080 |a 330.341.1  |2 undef 
080 |a 658.62  |2 undef 
080 |a (048.8)  |2 undef 
100 1 |a Hadraba, Jaroslav,  |d 1947-  |4 aut  |7 mzk2005269655 
245 1 0 |a Marketing :  |b produktový mix - tvorba inovací produktů /  |c Jaroslav Hadrava 
260 |a Dobrá Voda :  |b Aleš Čeněk,  |c 2004 
300 |a 215 s. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 4 |a marketing  |7 ph115227 
650 0 4 |a inovace  |7 ph121118 
650 0 4 |a výrobky  |7 ph116699 
655 4 |a monografie  |7 fd132842 
856 4 1 |u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:53be2630-ed73-11e4-b834-005056827e51  |3 DNNTX  |x DNNTT  |y Digitalizovaný dokument  |w sdnnt.nkp.cz:d00d58c5ba4a746dc2c8ca53eafd8af2 
910 |a KLG001 
996 |b 3179332669  |c J 220496 a  |l OSVOKL  |s A  |a 24  |w 0410627_0002  |t KLG001.3179332669 
996 |b 3179341155  |c J 220496 b  |l OSVOKL  |s A  |a 24  |w 0410627_0003  |t KLG001.3179341155