Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu
Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 254 s. : il. ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
Oeconomica,
2012
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Odborná kniha s vědeckou redakcí (Oeconomica)
- Témata
- Popis jednotky
- Poznámky
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-245-1908-1
Instituce
- Další knihovny
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
- Národní knihovna ČR
- Středočeská knihovna v Kladně
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové (aktuální záznam)
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Vědecká knihovna v Olomouci
- Vysoká škola ekonomická v Praze