Integrovaná komunikace korporací

Get it

Obecné základy komunikace. Veřejné mínění. Komunikace korporací. Public relations. Složky integrované komunikace. Komunikace směrem k produktu, brand image. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Spolupráce s médii. PR kampaně. Organizace komunikace korporace. Interkulturní komunikace.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Petr Němec
Other Authors
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Document Type
Books
Physical Description
168 s. ; 30 cm
Published
Praha : Oeconomica, 2006
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Item Description
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Audience
Určeno pro studium na VŠE Praha
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-245-1027-8

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-766 349