Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém, napřed zapomeňte na všechna pravidla

To chci

Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout vyplňováním mezer trhu, výrobou, službou, obchodem. Dále zdůrazňuje podnikatelovu píli, skromnost, vyrtvalost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edgar K. Geffroy, 1954-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
186 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2001
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Další údaj o odpovědnosti z tiráže
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7261-057-0
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

: