Reklama na Internetu

To chci

Publikace navazuje na velmi úspěšnou knihu stejných autorů "Marketing na Internetu". Tentokrát popisují autoři podrobněji a více do hloubky problematiku on line reklamy, jejího plánování, vyhodnocování, měření dopadu a účinnosti, přehled pojmů, definic a nástrojů reklamního působení, zasvěcený výklad reklamních trendů v této celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Stuchlík
Další autoři
Martin Dvořáček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
226 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
80-247-0201-0

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.