Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích

Get it

Komunikace jako společenský fenomén. Rámec, komunikace v konfliktní a krizové situaci. Komunikace v krizových situacích korporace. Zásady "krizové" komunikace. Veřejné mínění, mínění zveřejnění. Identita a image. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Startegický management informací. Obsahová analýza médií. Vybrané příklady.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Petr Němec
Document Type
Books
Physical Description
125 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Management Press, 1999
Edition
Vyd. 1.
Subjects
ISBN
80-85943-66-2

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
743 786
Outside loan
Loading…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
743 786a