Vzorce lidství : filosofické základy pedagogické antropologie
Text se věnuje tématu, možnosti formování člověka v procesu výchovy a vzdělávání. Filozofická východiska jsou pojata jako živé řešení konkrétních problémů. Metodicky je každé téma krátce uvedeno informativním textem, doplněno ukázkami z pramenné literatury a zakončeno srovnáním významových souvislostí různých pohledů. Svým … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 261 s. ; 20 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2010
- Vydání
- Vyd. 2., přeprac. a rozš., V Portálu 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7367-756-5 (brož.)
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01274808 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20161109092817.9 | ||
007 | ta | ||
008 | 100818s2010----xr ||||e||||||001|0|cze|| | ||
015 | |a cnb002111273 | ||
020 | |a 978-80-7367-756-5 (brož.) | ||
040 | |a ABA001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 14 |x Filozofické systémy a hlediska |2 Konspekt |9 5 | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 141.319.8 |2 MRF | ||
080 | |a 37.015.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.013.73 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Pelcová, Naděžda, |d 1954- |7 jn20001103128 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Vzorce lidství : |b filosofické základy pedagogické antropologie / |c Naděžda Pelcová |
246 | 3 | |a Filosofické základy pedagogické antropologie | |
250 | |a Vyd. 2., přeprac. a rozš., V Portálu 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2010 | ||
300 | |a 261 s. ; |c 20 cm | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | |a Text se věnuje tématu, možnosti formování člověka v procesu výchovy a vzdělávání. Filozofická východiska jsou pojata jako živé řešení konkrétních problémů. Metodicky je každé téma krátce uvedeno informativním textem, doplněno ukázkami z pramenné literatury a zakončeno srovnáním významových souvislostí různých pohledů. Svým pojetím je text určen širokému okruhu zájemců o výchovu. | ||
650 | 0 | 7 | |a pedagogická antropologie |
650 | 0 | 7 | |a filozofie výchovy |
650 | 7 | |a výchova | |
653 | |a filozofická antropologie | ||
655 | 7 | |a učebnice |7 fd133770 | |
910 | |a ABA012 |b II 107985V1 | ||
998 | |a 002111273 | ||
996 | |b 228699 |c II 107985V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.228699 | ||
996 | |b 228700 |c II 107985V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.228700 | ||
996 | |b 228701 |c II 107985V3 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.228701 |