Gender před tabulí : etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy
Práce je výsledkem etnografického výzkumu ve školní třídě, který se zaměřoval na (re)produkci genderu v každodennosti školního kolektivu. Snaží se ji zachytit na různých úrovních: na úrovni každodenních interakcí, v rovině diskursu a umísťování jedinců v rámci diskursu a v rovině individuálních identit a významů, které genderu … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 195 s. : barev. il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Praha : Brno :
Sociologické nakladatelství (SLON) ; Masarykova univerzita,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Studie (Sociologické nakladatelství)
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-210-6098-2 (MU : brož.)
978-80-7419-119-0 (SLON : brož.)
MARC
LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw01424995 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20221124141645.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 130101s2013----xr a|||e||||||001|0|cze|| | ||
015 | |a cnb002434262 | ||
020 | |a 978-80-7419-119-0 (SLON : brož.) | ||
020 | |a 978-80-210-6098-2 (MU : brož.) | ||
040 | |a OLA001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371 |2 MRF | ||
080 | |a 316.66-055.1/.3 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Jarkovská, Lucie, |d 1978- |7 mzk2003187641 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Gender před tabulí : |b etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy / |c Lucie Jarkovská |
246 | 3 | 0 | |a Etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Sociologické nakladatelství (SLON) ; |a Brno : |b Masarykova univerzita, |c 2013 | ||
300 | |a 195 s. : |b barev. il. ; |c 23 cm | ||
490 | 1 | |a Studie ; |v sv. 96 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
520 | |a Práce je výsledkem etnografického výzkumu ve školní třídě, který se zaměřoval na (re)produkci genderu v každodennosti školního kolektivu. Snaží se ji zachytit na různých úrovních: na úrovni každodenních interakcí, v rovině diskursu a umísťování jedinců v rámci diskursu a v rovině individuálních identit a významů, které genderu připisují samy děti. Vychází z etnometodologické perspektivy a je inspirována poststrukturalistickými studiemi dětství a genderu. | ||
650 | 7 | |a gender | |
650 | 7 | |a socializace | |
650 | 7 | |a dítě | |
650 | 7 | |a škola | |
650 | 7 | |a sexuální výchova | |
650 | 7 | |a etnografie | |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 | |
830 | 0 | |a Studie (Sociologické nakladatelství) | |
910 | |a ABA012 |b II 111562V2 | ||
998 | |a 002434262 | ||
996 | |b 448879 |c II 111562V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.448879 | ||
996 | |b 448880 |c II 111562V2 |l STUDOVNA - pouze prezenčně |r Všeobecná studovna |s P |a 0 |e ABA012 |t ABA012.448880 |