Gender před tabulí : etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy

To chci

Práce je výsledkem etnografického výzkumu ve školní třídě, který se zaměřoval na (re)produkci genderu v každodennosti školního kolektivu. Snaží se ji zachytit na různých úrovních: na úrovni každodenních interakcí, v rovině diskursu a umísťování jedinců v rámci diskursu a v rovině individuálních identit a významů, které genderu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lucie Jarkovská, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
195 s. : barev. il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Brno : Sociologické nakladatelství (SLON) ; Masarykova univerzita, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Studie (Sociologické nakladatelství)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-210-6098-2 (MU : brož.)
978-80-7419-119-0 (SLON : brož.)

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01424995
003 CZ-PrNPK
005 20221124141645.3
007 ta
008 130101s2013----xr a|||e||||||001|0|cze||
015 |a cnb002434262 
020 |a 978-80-7419-119-0 (SLON : brož.) 
020 |a 978-80-210-6098-2 (MU : brož.) 
040 |a OLA001  |b cze 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371  |2 MRF 
080 |a 316.66-055.1/.3  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Jarkovská, Lucie,  |d 1978-  |7 mzk2003187641  |4 aut 
245 1 0 |a Gender před tabulí :  |b etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy /  |c Lucie Jarkovská 
246 3 0 |a Etnografický výzkum genderové reprodukce v každodennosti školní třídy 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Sociologické nakladatelství (SLON) ;  |a Brno :  |b Masarykova univerzita,  |c 2013 
300 |a 195 s. :  |b barev. il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Studie ;  |v sv. 96 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 |a Práce je výsledkem etnografického výzkumu ve školní třídě, který se zaměřoval na (re)produkci genderu v každodennosti školního kolektivu. Snaží se ji zachytit na různých úrovních: na úrovni každodenních interakcí, v rovině diskursu a umísťování jedinců v rámci diskursu a v rovině individuálních identit a významů, které genderu připisují samy děti. Vychází z etnometodologické perspektivy a je inspirována poststrukturalistickými studiemi dětství a genderu. 
650 7 |a gender 
650 7 |a socializace 
650 7 |a dítě 
650 7 |a škola 
650 7 |a sexuální výchova 
650 7 |a etnografie 
655 7 |a studie  |7 fd133597 
830 0 |a Studie (Sociologické nakladatelství) 
910 |a ABA012  |b II 111562V2 
998 |a 002434262 
996 |b 448879  |c II 111562V1  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.448879 
996 |b 448880  |c II 111562V2  |l STUDOVNA - pouze prezenčně  |r Všeobecná studovna  |s P  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.448880