Názornost při vyučování dějepisu se zvláštním zřetelem k využití školní tabule
Kniha, vycházející ze základního didaktického požadavku jednoty konkrétního a abstraktního, zabývá se v jednotlivých kapitolách různými způsoby znázornění vykládaného učiva a jejich využitím ve všechčástechvyučovacíhoprocesu.Zvláštní pozornost je věnována metodice a technice kreslířské práce učitele a praktickým ukázkám.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 226, [1] s. : [1] tb. 47 obr. příl. ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1959
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Na pomoc učiteli
- Témata
- Popis jednotky
- Pozn.
Odkazy na lit.
S obr., pl. a grafy v textu
3000 výt. - Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny: