Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání

To chci

Publikace nabízí nový pohled na školní podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Mj. se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petra Ambrožová, 1987-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
229 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2020
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7465-451-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 615366
Absenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 430348
Absenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
SF II 091655
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 429041