Vázaný a nevázaný vzor písma v českých školách
Problematika osvojování si psaní v průběhu prvního stupně základní školy. Specifika používaných vzorů písma, didaktika psaní, základy psychologické diagnostiky psaní ap. Výsledky výzkumu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 216 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta,
2018
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7290-969-8
Instituce
- Další knihovny
- Krajská vědecká knihovna v Liberci
- Městská knihovna v Praze
- Moravská zemská knihovna v Brně
- Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě
- Národní knihovna ČR (aktuální záznam)
- Pedagogická knihovna J. A. Komenského
- Středočeská knihovna v Kladně
- Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
- Vědecká knihovna v Olomouci