Mezinárodní šetření TALIS 2013. Zkušenosti s využitím inovativní metody vzdělávání učitelů matematiky
Jak postupovat při přípravě vyučovací hodiny a jaký je potom její reálný průběh. Učitelé spolu s odborníky natočili průběh hodin matematiky na video a následně z něj vytvořili metodický materiál pro ostatní učitele.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 59 stran : ilustrace (některé barevné) ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Česká školní inspekce,
2015
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Popis jednotky
- 1500 výtisků
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-88087-04-5
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20152735084 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20160121100444.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 151005s2015 xr a e 000 0 cze | ||
015 | |a cnb002735084 | ||
020 | |a 978-80-88087-04-5 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)934900246 | ||
040 | |a BOA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
043 | |a e-xr--- | ||
045 | |a y1y1 | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.091.12-057.177.3 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 51 |2 MRF | ||
080 | |a 377.44 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011/.012 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (047.31) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Cachová, Jana |7 jx20091203007 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Mezinárodní šetření TALIS 2013. |p Zkušenosti s využitím inovativní metody vzdělávání učitelů matematiky / |c Jana Cachová, Jana Coufalová, Alena Hošpesová, Magdalena Krátká, Naďa Vondrová |
246 | 3 | 0 | |a TALIS 2013 |
246 | 3 | 0 | |a Zkušenosti s využitím inovativní metody vzdělávání učitelů matematiky |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Česká školní inspekce, |c 2015 | |
300 | |a 59 stran : |b ilustrace (některé barevné) ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a 1500 výtisků | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
610 | 2 | 7 | |a Teaching and Learning International Survey |7 vse2010551681 |2 czenas |
648 | 7 | |a 2011-2020 |7 ch460589 |2 czenas | |
648 | 7 | |a 2015 |7 ch967316 |2 czenas | |
650 | 0 | 7 | |a učitelé základních škol |7 ph191872 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a základní školy |7 ph116795 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vzdělávání učitelů |7 ph158324 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická evaluace |7 ph115701 |z Česko |y 2011-2020 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a elementary school teachers |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a elementary schools |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a mathematics |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational evaluation |z Czechia |y 2011-2020 |2 eczenas |
655 | 7 | |a výzkumné zprávy |7 fd131869 |2 czenas | |
655 | 9 | |a research reports |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Coufalová, Jana, |d 1952- |7 jn20001227474 |4 aut | |
700 | 1 | |a Hošpesová, Alena, |d 1954- |7 jn20001227707 |4 aut | |
700 | 1 | |a Krátká, Magdalena |7 xx0057953 |4 aut | |
700 | 1 | |a Vondrová, Naďa, |d 1968- |7 mzk2004148563 |4 aut | |
910 | |a ABA001 | ||
990 | |a BK | ||
996 | |a 24 |b 1002870997 |c III 224349 |l NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND |r sklad |s O |n 5 |w 002755160 |u 000010 |j NKC50 |t ABA001.NKC01002735084.NKC50002755160000010 | ||
996 | |a 2 |b 1002930504 |c 54 D 190110 |l SKLAD KLEMENTINUM |r sklad |s P |n 1 |w 002755160 |u 000020 |j NKC50 |t ABA001.NKC01002735084.NKC50002755160000020 | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002735084&local_base=NKC |