Marketing politických kampaní

To chci

Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Otto Eibl, 1981-
Další autoři
Jozef Janovský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5821-7

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.