CRM v podnikových procesech

To chci

Východiska pro uplatnění zákaznické orientace v podnikových procesech, sledování míry implementace CRM v českých podnicích na základě empirických studií, prezentace tří studií ze zahraničí o CRM.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Hommerová, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
134 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-4388-2

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20122360443
003 CZ PrNK
005 20120622145542.0
007 ta
008 120416s2012 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb002360443 
020 |a 978-80-247-4388-2  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)798994023 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Hommerová, Dita,  |d 1979-  |7 mzk2007408564  |4 aut 
245 1 0 |a CRM v podnikových procesech /  |c Dita Hommerová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2012 
300 |a 134 s. :  |b il. (převážně barev.) ;  |c 25 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
910 |a ABA001 
990 |a BK 
996 |a 24  |b 1002367088  |c II 173384  |l NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND  |r sklad  |s O  |n 6  |w 002370423  |u 000010  |j NKC50  |t ABA001.NKC01002360443.NKC50002370423000010 
996 |a 2  |b 1002463196  |c 54 F 112915  |l SKLAD KLEMENTINUM 3  |r sklad  |s P  |n 11  |w 002370423  |u 000020  |j NKC50  |t ABA001.NKC01002360443.NKC50002370423000020 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002360443&local_base=NKC