Pedagogický takt

To chci

Rozbor podstatné pedagogické vlastnosti umožňující přístup k žákovi respektováním jeho důstojnosti. Úloha pedagogického taktu ve škole je probrána konkrétně i po stránce jeho výuky.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
František Omelka, 1904-1960
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
72 s. ; 8°
Vydáno
Praha : SPN, 1959
Vydání
1. vyd.
Edice
Učitelé o své praxi
Témata
Popis jednotky
Přehl. lit.
6000 výt.
Práce z 3. Ústř. pedagog. čtení 1958

:


MARC

LEADER 00000nam a22000001 4500
001 bk195901942
003 CZ PrNK
005 20160225113405.0
008 980309s1959 xr e | 00| 0 cze
015 |a cnb000514980 
035 |a (OCoLC)85324523 
040 |a ABA001  |b cze  |c ULG001  |d ABA001 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.01  |2 MRF 
100 1 |a Omelka, František,  |d 1904-1960  |7 jk01091088  |4 aut 
245 1 0 |a Pedagogický takt /  |c František Omelka 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b SPN,  |c 1959  |e (Přerov :  |f Tisk 4) 
300 |a 72 s. ;  |c 8° 
490 1 |a Učitelé o své praxi ;  |v sv. 19 
500 |a Přehl. lit. 
500 |a 6000 výt. 
500 |a Práce z 3. Ústř. pedagog. čtení 1958 
520 |a Rozbor podstatné pedagogické vlastnosti umožňující přístup k žákovi respektováním jeho důstojnosti. Úloha pedagogického taktu ve škole je probrána konkrétně i po stránce jeho výuky. 
650 0 7 |a pedagogika  |7 ph115703  |2 czenas 
830 0 |a Učitelé o své praxi 
910 |a ABA001 
964 |a Pedagogika - takt - čtení pedagogická 
990 |a BK 
996 |a 2  |b 1001690441  |c 54 K 023666  |l SKLAD KLEMENTINUM  |r sklad  |s P  |w 000514980  |u 000020  |j NKC50  |t ABA001.NKC01000514980.NKC50000514980000020 
996 |a 24  |b 514980-10  |c I 129900  |l NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND  |r sklad  |s O  |w 000514980  |u 000010  |j NKC50  |t ABA001.NKC01000514980.NKC50000514980000010 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000514980&local_base=NKC