Geodézie : pro 3. ročník stř. prům. škol stavebních, obor dopravní a hydrotechnické stavby. 2. [díl]
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 107 s., 39 s. obr. příl. : il. ; 4°
- Vydáno
-
Praha :
SNTL,
1964
- Vydání
- 3., nezměn. vyd.
- Edice
- Řada teoretické literatury
- Témata
- Popis jednotky
- 920 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
MARC
LEADER | 00000nam a22000001 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bk196405318 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20190502111126.0 | ||
008 | 971202s1964 xr d p 00| 0 cze | ||
015 | |a cnb000480809 | ||
035 | |a (OCoLC)42122277 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |c PNA001 |d ABA001 | ||
072 | 7 | |a 528 |x Geodezie. Kartografie |2 Konspekt |9 7 | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 528 |2 MRF | ||
080 | |a (075.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Prokůpek, František, |d 1920- |7 jk01101348 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Geodézie : |b pro 3. ročník stř. prům. škol stavebních, obor dopravní a hydrotechnické stavby. |n 2. [díl] / |c František Prokůpek |
250 | |a 3., nezměn. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b SNTL, |c 1964 |f (KNT 6) | ||
300 | |a 107 s., 39 s. obr. příl. : |b il. ; |c 4° | ||
490 | 1 | |a Řada teoretické literatury | |
500 | |a 920 výt. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
650 | 0 | 7 | |a geodézie |7 ph114613 |2 czenas |
655 | 7 | |a učebnice středních škol |7 fd133771 |2 czenas | |
830 | 0 | |a Řada teoretické literatury | |
910 | |a ABA001 | ||
990 | |a BK | ||
996 | |a 24 |b 1004343021 |c III 044881 |l NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND |r sklad |s O |w 000480809 |u 000010 |j NKC50 |t ABA001.NKC01000480809.NKC50000480809000010 | ||
996 | |a 24 |b 480809-20 |c 54 D 020931/D.2 |l SKLAD KLEMENTINUM |r delší expedice |s P |w 000480809 |u 000020 |j NKC50 |t ABA001.NKC01000480809.NKC50000480809000020 | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000480809&local_base=NKC |