Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů

To chci

Monografie přibližuje podstatu a základní principy úspěšného marketingového výzkumu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Paul N. Hague
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
234 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Překlad z angličtiny
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7226-917-8

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000676699
003 CZ BrMZK
005 20100111080424.0
007 ta
008 030707s2003 xr a f 000 0 cze d
015 |a cnb001254475 
020 |a 80-7226-917-8  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)53508225 
040 |a BOA001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Hague, Paul N.  |7 xx0011347  |4 aut 
245 1 0 |a Průzkum trhu :  |b příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů /  |c Paul Hague 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Computer Press,  |c 2003 
300 |a 234 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
490 1 |a Praxe manažera 
490 1 |a Business books 
500 |a Překlad z angličtiny 
500 |a Obsahuje rejstřík 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas 
765 0 |t Market research  |9 Česky 
830 0 |a Business books (Computer Press)  |0 s 
830 0 |a Praxe manažera (Computer Press)  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:45f5b320-034e-11e4-9789-005056827e52  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b 2-1122.264 
990 |a BK 
996 6 |b 2610196196  |c 2-1122.264  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 35  |p p.v.  |w 000676699  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000676699.MZK50000676699000010 
996 7 |b 2610197402  |c 2-1122.264  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 108  |p kup  |h 658.7/.8 HAG  |w 000676699  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000676699.MZK50000676699000020