Evropské marketingové prostředí
Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- ix, 100 s. : il. ; 22 cm
- Vydáno
-
Praha :
Computer Press,
1999
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Business books (Computer Press)
Evropská unie - Témata
- Popis jednotky
- Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
- ISBN
- 80-7226-203-3
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.