Čtení v ruském jazyce na základní devítileté škole : (příspěvek k teorii a praxi rozvoje čtenářské dovednosti v ruštině v podmínkách školního vyučování)
Práce, opřená o nejnovější studie, výzkumy a názory jak u nás, tak v cizině, pojednává v prvé části o obecnějších problémech čtení, v druhé o podstatě čtenářské dovednosti a v třetí o některých otázkách výzkumu ve čtení.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 103 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1965
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Zprávy Výzkumného ústavu pedagogického v Praze ;
10
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- Navrhnout k digitalizaci
- Navrhnout k digitalizaci
MARC
LEADER | 00000nam a22000002a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000320965 | ||
003 | CZ BrMZK | ||
005 | 20240410072941.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 980107s1965 xr f 000 0 cze d | ||
015 | |a cnb000488461 | ||
035 | |a (OCoLC)42100698 | ||
040 | |a BOA001 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b ger |b rus | |
100 | 1 | |a Cícha, Václav, |d 1913- |7 jk01020692 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Čtení v ruském jazyce na základní devítileté škole : |b (příspěvek k teorii a praxi rozvoje čtenářské dovednosti v ruštině v podmínkách školního vyučování) / |c Václav Cícha |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Státní pedagogické nakladatelství, |c 1965 | ||
300 | |a 103 s. | ||
490 | 1 | |a Zprávy Výzkumného ústavu pedagogického v Praze ; |v 10 | |
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
546 | |a Německé a ruské resumé | ||
810 | 2 | |a Výzkumný ústav pedagogický v Praze. |t Zprávy |0 s | |
910 | |a BOA001 |b 2-0551.582 |b PK-0042.010 | ||
964 | |a Ruština - čtení - výzkumy - školy základní devítileté | ||
990 | |a BK | ||
996 | 6 | |b 2619031565 |c 2-0551.582 |l HP2 |r DEN |n 0 |w 000320965 |u 000020 |a 1 |e BOA001 |j MZK50 |s P |t BOA001.MZK01000320965.MZK50000320965000020 | |
996 | 7 | |b 3119927376 |c PK-0042.010 |l MZK |r Sklad / do 1 hodiny |n 2 |w 000320965 |u 000010 |a 1 |e BOA001 |j MZK50 |s A |t BOA001.MZK01000320965.MZK50000320965000010 |