Psychologie reklamy

To chci

Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2023
Vydání
5., rozšířené a aktualizované vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-3654-4

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 4700635
003 CZ-PrMKP
005 20230420131635.4
007 ta
008 230403s2023 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb003510218 
020 |a 978-80-271-3654-4  |q (vázáno) :   |c Kč 549,00 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABG001  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 159.98:659.1  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a (048.8:082)  |2 MRF 
100 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-2024  |7 jk01151219  |4 aut 
245 1 0 |a Psychologie reklamy /  |c Jitka Vysekalová a kolektiv 
250 |a 5., rozšířené a aktualizované vydání 
264 1 |a Praha :   |b Grada Publishing,  |c 2023 
300 |a 360 stran :   |b ilustrace (převážně barevné) ;   |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 2 |a Příručka shrnuje základní poznatky o psychologických aspektech reklamy.  |b Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Nakladatelská anotace. Kráceno. 
546 |a České a anglické resumé 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a psychologie reklamy  |7 ph158335  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 9 |a advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of advertising  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
655 7 |a kolektivní monografie  |7 fd501537  |2 czenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
830 0 |a Expert (Grada) 
910 |a ABG001  |b G 26779 
996 |b 6675563  |c G 26779.2  |h G9f1  |l Opatov  |s A  |n 10  |a 720  |t ABG001.6675563 
996 |b 6675564  |c G 26779.3  |h G9f1  |l Ládví  |r Vypujcka  |s A  |n 9  |a 720  |t ABG001.6675564 
996 |b 6675562  |c G 26779.1  |h G9f1  |l Vzdálený sklad Domu čtení  |r PV naučná  |s P  |n 0  |a 0  |t ABG001.6675562 
996 |b 6675565  |c G 26779.4  |h G9f1  |l Bohnice  |r Vypujcka  |s A  |n 12  |a 720  |t ABG001.6675565